

Yagona telefon (devonxona) reglamenti
Xizmat (pasport) turi
 1.1. Xizmat nomi
 Fuqaro murojaatlarini Samarqand viloyat hokimligining «Yagona telefon (devonxona)» xizmati orqali qabul qilish.
 1.2. Xizmat natijasi
 Fuqarolardan qabul qilingan murojaatlarni Samarqand viloyat hokimligi tomonidan ko‘rib chiqilishi.
 1.3. Xizmat ko‘rsatuvchi tashkilot va blank olish joyi
 Samarqand viloyati hokimiyati.
 140157, O‘zbekiston, Samarqand shahar, Ko‘ksaroy maydoni, 1 uy
Bog‘lanish uchun telefon raqami: 0 (366) 235-66-42
 1.4. Normativ hujjat
O‘zbekiston Respublikasining «Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida»gi Qonuni
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
 Yuridik va jismoniy shaxs - O‘zbekiston Respublikasi fuqarolari hamda chet el davlati fuqarolari va fuqaroligi bo‘lmagan shaxslar.
 1.6. Murojaatlarni qabul qilish
 Dushanbakunidan jumagaqadar 9:00dan – 18:00 gacha.
 1.7. Ijro muddati
 O‘zbekiston Respublikasi "Fuqarolar murojaatlari to‘g‘risida"gi Qonunidabelgilangan tartibdako‘rib chiqiladi.
 2. Xizmatdan foydalanish ma’lumotlari
 
 2.1. Umumiy ma’lumot
 Fuqarolar uchun «Yagona telefon (devonxona)» telefon raqamlari xaqidagi ma’lumotlar Samarqand viloyat hokimligining rasmiy www.samarkand.uz web portalidajoylashtirilgan.
 2.2. Murojaat haqida ma’lumot olish
 Xizmat qo‘ng‘iroq qilish orqali amalgaoshiriladi.
 
 2.3. Xizmat ko‘rsatish joyi haqida ma’lumot
 140157, O‘zbekiston, Samarqand shahar, Ko‘ksaroy maydoni, 1 uy
2.4. Foydalaniladigan blank (forma) hujjatlar
 Fuqarolarning "Yagona telefon (devonxona)" orqali tushgan murojaatlarni shahar hokimligining ro‘yxatgaolish daftarida ro‘yxatgakiritiladi.
 3. Xizmat ko‘rsatish
 3.1. Ish vaqti
 Murojaatlarni qabul qilish dushanbakunidan jumakunigacha 9:00 dan – 18:00 gachaolib boriladi.
 3.2. Kutish shartlari
 Telefon qo‘ng‘irog‘i orqali xizmat ko‘rsatish belgilangan tartibdaolib boriladi.
 4. Xizmat faoliyati olib borilishi
 4.1. Zarur hujjatlar
 "Yagona telefon (devonxona)" orqali murojaat qilishda fuqarolar familiyasi, ismi, otasining ismini, yashash joyi to‘g‘risidagi ma’lumotlarni hamda murojaatning mohiyati va mazmunini bayon qilishi shart.
 Familiya (ismi, otasining ismi), yashash joyi to‘g‘risidagi ma’lumotlar murojaatdako‘rsatilmagan bo‘lsayoki yoki yolg‘on ma’lumotlar taqdim yetilgan bo‘lgan taqdirda ushbu murojaat anonim hisoblanadi vako‘rib chiqilmaydi.
 4.2. Xizmat uchun to‘lov
 Xizmat bepul amalgaoshiriladi.
 4.3. Davlat xizmat ko‘rsatish bosqichi
 Yagona telefon (devonxona) orqali xizmat ko‘rsatish fuqarolar murojaati qonuni talablari asosidaamalgaoshiriladi.
 4.4. Davlat xizmati orqali kelayotgan murojjatlarni ko‘rib chiqish tartibi
 «Yagona telefon (devonxona)» Samarqand viloyati hokimligining "Qabulxonasi"da tashkil etilgan. "Yagona telefon (devonxona)" orqali tushayotgan murojaatlarni qabul qilish shahar hokimining yordamchisi tomonidan amalgaoshiriladi hamda murojaatlar umumlashtiriladi va ro‘yxatgaolish jurnaliga ro‘yxatgaolinadi, shundan so‘ng tegishli ma’lumotlarni murojaatni ko‘rib chiqish uchun shahar hokimigakiritiladi. Murojaatning mohiyati va mazmuni hamda manzili xaqidagi ma’lumotlar aniq ko‘rsatilishi shart.
 Samarqand viloyati hokimligigakelib tushgan fuqaro murojaatlari shahar hokimligida masalaga ta’luqli hodimlar tomonidan ko‘rib chiqiladi.
 Zarur xollarda murojaatdako‘rsatilgan xolat bo‘yicha Samarqand viloyati hokimligining mas’ul xodimi tomonidan joyning o‘zigachiqib o‘rganilishi mumkin.
 Ayrim hollarda murojaatchining ishtirokisiz murojaatni ko‘rib chiqish imkoni bo‘lmagan taqdirdashahar hokimligining mas’ul hodimi tomonidan fuqaroni jalb yetgan xoldao‘rganilishi mumkin.
 Fuqaro murojaati bo‘yichajavob xatiga murojaatni ko‘rib chiqqan hokimlik yoki Samarqand viloyat hokimligining mas’ul hodimi tomonidan imzolanadi.
 4.5. Rad etish sabablari
 Noqonuniy xatti-xarakatlar yuzasidan yoki ushbu fuqaro murojaati yuzasidan qaror qabul qilingan hamdako‘rib chiqilishi hokimlik vakolatigakirmaydigan murojaatlar rad etilishi mumkin.
 5. Ta’minlash sifatliligi
 5.1. Sifat o‘lchovi
 Xizmat taqdim etilganligini sifatli baholashning past ko‘rsatgichi murojaatning takroriyligidan aniqlanadi.
 5.2. Sifatsiz xizmat bo‘yichashikoyat
 Fuqarolar o‘zlarining murojaatlarini qabul qilish vako‘rib chiqish asossiz rad etilishi ustidan bo‘esunuv tartibidayuqori organgashikoyat qilishgahaqlidirlar.
 
                        O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti matbuot xizmati
 
                        O‘zbekiston Respublikasi Davlat hukumati portali
 
                        O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Senati
 
                        O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Qonunchilik palatasi
 
                        O‘zbekiston Respublikasi milliy qonunchiligi onlayn bazasi
 
                        Aloqa, axborotlashtirish va telekommunikatsiya bo‘yicha davlat inspeksiyasi
Hozir onlayn                        
 Ro‘yxatdan o‘tganlar: 1                        
 Mehmonlar: 2
Copyright © 2010 – 2018. . Sayt materiallaridan foydalanganda www.samarkand.uz manba sifatida ko‘rsatilishi shart.