w w w . s a m a r k a n d . u z

Yagona telefon

Yagona telefon

Yagona telefon (devonxona) reglamenti

Xizmat (pasport) turi
1.1. Xizmat nomi
Fuqaro murojaatlarini Samarqand viloyat hokimligining «Yagona telefon (devonxona)» xizmati orqali qabul qilish.
1.2. Xizmat natijasi
Fuqarolardan qabul qilingan murojaatlarni Samarqand viloyat hokimligi tomonidan ko‘rib chiqilishi.
1.3. Xizmat ko‘rsatuvchi tashkilot va blank olish joyi
Samarqand viloyati hokimiyati.
140157, O‘zbekiston, Samarqand shahar, Ko‘ksaroy maydoni, 1 uy

Bog‘lanish uchun telefon raqami: 0 (366) 235-66-42


1.4. Normativ hujjat

O‘zbekiston Respublikasining «Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida»gi Qonuni

1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Yuridik va jismoniy shaxs - O‘zbekiston Respublikasi fuqarolari hamda chet el davlati fuqarolari va fuqaroligi bo‘lmagan shaxslar.
1.6. Murojaatlarni qabul qilish
Dushanbakunidan jumagaqadar 9:00dan – 18:00 gacha.
1.7. Ijro muddati
O‘zbekiston Respublikasi "Fuqarolar murojaatlari to‘g‘risida"gi Qonunidabelgilangan tartibdako‘rib chiqiladi.
2. Xizmatdan foydalanish ma’lumotlari

2.1. Umumiy ma’lumot
Fuqarolar uchun «Yagona telefon (devonxona)» telefon raqamlari xaqidagi ma’lumotlar Samarqand viloyat hokimligining rasmiy www.samarkand.uz web portalidajoylashtirilgan.
2.2. Murojaat haqida ma’lumot olish
Xizmat qo‘ng‘iroq qilish orqali amalgaoshiriladi.

2.3. Xizmat ko‘rsatish joyi haqida ma’lumot
140157, O‘zbekiston, Samarqand shahar, Ko‘ksaroy maydoni, 1 uy

2.4. Foydalaniladigan blank (forma) hujjatlar
Fuqarolarning "Yagona telefon (devonxona)" orqali tushgan murojaatlarni shahar hokimligining ro‘yxatgaolish daftarida ro‘yxatgakiritiladi.
3. Xizmat ko‘rsatish
3.1. Ish vaqti
Murojaatlarni qabul qilish dushanbakunidan jumakunigacha 9:00 dan – 18:00 gachaolib boriladi.
3.2. Kutish shartlari
Telefon qo‘ng‘irog‘i orqali xizmat ko‘rsatish belgilangan tartibdaolib boriladi.
4. Xizmat faoliyati olib borilishi
4.1. Zarur hujjatlar
"Yagona telefon (devonxona)" orqali murojaat qilishda fuqarolar familiyasi, ismi, otasining ismini, yashash joyi to‘g‘risidagi ma’lumotlarni hamda murojaatning mohiyati va mazmunini bayon qilishi shart.
Familiya (ismi, otasining ismi), yashash joyi to‘g‘risidagi ma’lumotlar murojaatdako‘rsatilmagan bo‘lsayoki yoki yolg‘on ma’lumotlar taqdim yetilgan bo‘lgan taqdirda ushbu murojaat anonim hisoblanadi vako‘rib chiqilmaydi.
4.2. Xizmat uchun to‘lov
Xizmat bepul amalgaoshiriladi.
4.3. Davlat xizmat ko‘rsatish bosqichi
Yagona telefon (devonxona) orqali xizmat ko‘rsatish fuqarolar murojaati qonuni talablari asosidaamalgaoshiriladi.
4.4. Davlat xizmati orqali kelayotgan murojjatlarni ko‘rib chiqish tartibi
«Yagona telefon (devonxona)» Samarqand viloyati hokimligining "Qabulxonasi"da tashkil etilgan. "Yagona telefon (devonxona)" orqali tushayotgan murojaatlarni qabul qilish shahar hokimining yordamchisi tomonidan amalgaoshiriladi hamda murojaatlar umumlashtiriladi va ro‘yxatgaolish jurnaliga ro‘yxatgaolinadi, shundan so‘ng tegishli ma’lumotlarni murojaatni ko‘rib chiqish uchun shahar hokimigakiritiladi. Murojaatning mohiyati va mazmuni hamda manzili xaqidagi ma’lumotlar aniq ko‘rsatilishi shart.
Samarqand viloyati hokimligigakelib tushgan fuqaro murojaatlari shahar hokimligida masalaga ta’luqli hodimlar tomonidan ko‘rib chiqiladi.
Zarur xollarda murojaatdako‘rsatilgan xolat bo‘yicha Samarqand viloyati hokimligining mas’ul xodimi tomonidan joyning o‘zigachiqib o‘rganilishi mumkin.
Ayrim hollarda murojaatchining ishtirokisiz murojaatni ko‘rib chiqish imkoni bo‘lmagan taqdirdashahar hokimligining mas’ul hodimi tomonidan fuqaroni jalb yetgan xoldao‘rganilishi mumkin.
Fuqaro murojaati bo‘yichajavob xatiga murojaatni ko‘rib chiqqan hokimlik yoki Samarqand viloyat hokimligining mas’ul hodimi tomonidan imzolanadi.
4.5. Rad etish sabablari
Noqonuniy xatti-xarakatlar yuzasidan yoki ushbu fuqaro murojaati yuzasidan qaror qabul qilingan hamdako‘rib chiqilishi hokimlik vakolatigakirmaydigan murojaatlar rad etilishi mumkin.
5. Ta’minlash sifatliligi
5.1. Sifat o‘lchovi
Xizmat taqdim etilganligini sifatli baholashning past ko‘rsatgichi murojaatning takroriyligidan aniqlanadi.
5.2. Sifatsiz xizmat bo‘yichashikoyat
Fuqarolar o‘zlarining murojaatlarini qabul qilish vako‘rib chiqish asossiz rad etilishi ustidan bo‘esunuv tartibidayuqori organgashikoyat qilishgahaqlidirlar.


Oxirgi o‘zgarish: 07/10/2024 15:44.   Ko‘rilganligi: 312
 
Material manzili: https://samarkand.uz/yagona-telefon

 

So‘rovnoma


Xabarlarga obuna bo‘lish


Statistika


Hozir onlayn
Ro‘yxatdan o‘tganlar: 0
Mehmonlar: 10

Harakatlar strategiyasi 2017-2021

 

Copyright © 2010 – 2018. . Sayt materiallaridan foydalanganda www.samarkand.uz manba sifatida ko‘rsatilishi shart.